avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

یوسف زهرا(س)دوستت دارم

سلام مولا..........سلام آقا

یه چیزایی نوشتم همش پاک شد.باشه.دیگه لیاقت حرف زدنم ندارم...این قد بد شدم...................آقا جونم دلم گرفت......من عقب موندم............من از قافله انتظار عقب موندم.....دیگه کو اون قلب منتظر که برات بال بال می زد..........دیگه کو اون دلی که برات می تپید

این بلا ها چیه داره میاد سراغم........آقای من.......مولای من........خجالت می کشم .از روی مبارکت شرمگینم.قولی بهت دادم ولی بهش عمل نکردم.همین برای عنایت نکردنت به من کافیه.هرچند می دونم اینقد مهربونی که اگه صد تا قولم بشکنم..باز هوامو.....داری............

مولا خب چی کار کنم...............آقا............چیجوری دلمو برگردونم.........یادته اونوقتا..هرشب........زیر آسمون خدا..............با چه اشکی......برات دعا می کردم...التماس خدا را می کردمم که بیایی..........وقتی من تنهات بذارم.................دیگه

مولا..........من خیلی بدم.خیلی ..........بازم بگم.... منو ببخش

اخه چند بار.کاش یه سیلی می خورد تو گوشم تا از هرچی فکر دنیایی راحت شم.............تا فقط تو تو دلم باشی.........مولای من.....عزیز من.......می دونم دیگران با چه شوقی منتظرتن...........می دونم ومی خونم که با چه اشکی برات دعای فرج می خونن.....میدونم چه کارایی میکنن چه نذرایی میکنن

آخه منم ادمم.........به چه جراتی دارم با هاتون حرف میزنم....به چه جراتی دارم به نامتون مینویسم..........چرا باید این همه ادعا کنم

ولی یه چیزی رو خوب میدونم..................آقاجونم........به خدا به خدا خیلی خیلیییییییییییییییییییی

دوستون دارم...............می دونم که ارزشی نداره...میدونم اگه دوستتون داشتم بایدبه حرفتون گوش بدم....ولی اقا........................میدونم ولی هم نداره

آقا دلم تنگه.دلم تنگه..........همه هرروز بهتر و بهتر میشن.....من چی؟جز پسرفت از خودم چی میبینم.............چرا اینقد درگیر شدم.............مولا من با چه رویی دارم برای شما مینویسم.......شما خیلی مهربانی و عزیزی........من دیگه چرا این قد پررو ام..............آقا نمیدونم چی بگم........ نمی دونم از چی بگم.از کجا بگم......از کدوم اتفاق.از  کدوم دلتنگی............از کدوم دل نشکسته.........از کدوم اشک نریخته.از کدوم گناه..........از کدوم امید...........از کدوم یکی از شرمندگیام....از کدوم عمر به باد رفته.....از کدوم آدمای کم سن و سال  پاک و خالص و بی ریا..................

یا صاحب الزمان)عج(...........آقا.....اگه واقعا حجاب ظهورت منم.........آقا به خدا راضی نیستم زنده باشم....حتی با تمام گناهام نمیخوام به خاطر من .شما تو غیبت بمونی...............آقا.......من از کدوم جمعه بگم....از کدوم جمعه ای بگم که وقتی شب شده فهمیدم..........که /اره انگار امروز متعلق به کسی است/...........آقا شرمندتم......شرمندتم..........من خیلی بدم.خیلی بدم..............ا ........من لیاقت حتی فکر کردن به شما رو ندارم...........من باید برم بمیرم..........خدایا اگه قراره با بیشتر شدن عمرم .آقا مو از یاد ببرم. زخمی به قلبشون بزنم..........ازت خواهش می کنم..التماس می کنم منو ببر................نذار وجودم باعث دل شکستگی مولام بشه.............خدایا نذار اشکم خشک بشه..........حتی اگه دیر به دیر از قفس چشمام آزاد میشه.........................مولا...............................

یه چیزی..................................................منو ببخش.................................منو ببخش و از من راضی باش  و محبتت را تو دلم بنداز...دوسم داشته باش...........این برای من مهمتر از  هرچیزیه.........

من یه آدم گنه کار.......که کاری جز شکستن دل ندارم.......................اعتراف می کنم که سخت محتاج مولای عزیزم هستم...........و سخت به او احتیاج دارم...کسی جز او ندارم.........واگه تو ای گل من..مواظب من نباشی...........من توی هر پرتگاهی که فکرشو  بکنی می افتم...........دستمو دادم به تو ..........اگه توی شلوغی  دستم شل شد.....تو سفت بگیرش...........که طاقت گم شدن ندارم ......که خیلی وقت نیست که پیدا شدم.............................................

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج).........................

اللهم عجل لولیک الفرج به حق مولانا حسین بن علی (ع)

تا عمر دارم دوست دارم.........منتظر تو میمونم................آقا ی من جاده انتظار خیلی طولانیه.بااین حال صدای پاهاتو میشنوم.........زودتر بیا که نایی برایم نمانده .نذارچشمم به جاده سفید بشه و ...

پایان...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آقا همه جا از وقت وصال حرف میزنند و من از دل سیاهم.................ببخشید..........حلال کن آقا

ای یوسف زهرا(س).........................................دوست دارم......فدات بشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد