avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

مصاحبه با برندگان مسابقه عکس پوئن

برندگان پوئن

آقای نبی الله ابراهیمی برنده ی مسابقه ی عکس خلیج فارس :

با سلام

1) خودتون رو کامل معرفی کنید و بگید از کجا هستید؟

نبی الله ابراهیمی هستم ، از استان خراسان رضوی، شهرستان

کاشمر،متولد سال 1350.

عکاسی رو به طور حرفه ای دنبال میکنم،در مسابقات عکاسی چند

دوره شرکت کردم و برنده هم شدم.

2) از کجا با سایت پوئن آشنا شدید؟

پیامک

3) روزانه چقدر زمان برای برنده شدن توی مسابقه صرف کردید؟

حدود 1 ماه رو سایت بودم،هرروزم حدود 4 ساعت

4)نظرتونو راجع به سایت پوئن بگید!

خیلی کاربرارو سر جایزه اذیت کردن،سلب اعتماد شد،اگه به قول هایی

که دادن عمل کنند کار خیلی نو و قشنگیه.

5) فکر میکردی یکی از برندگان مسابقه ی ما باشی ؟ احساستونو حالا که برنده شدید به ما بگید!

بله، من خیلی عکس گذاشتم،قبلا جشنواره زیاد شرکت کردم و رتبه

های ملی کسب کردم .

وقتی فهمیدم برنده شدم تعجب کردم،باورم نشد،الانم خوشحالم.

6)موضوعی هست که به نظر شما جالب باشه و برای موضوعات آینده مسابقه در سایت به اون موضوع پرداخته بشه؟

باید سعی شه با موضوعات روز پیش بره،موضوع روز فعلا بحث زلزله

آذربایجانه،یا بحث روز قدس و مباحث مناسبت ها  

برندگان پوئن

خانم فاطمه السادات میرصادقی برنده ی مسابقه ی عکس گردشگری :

با سلام

1) خودتون رو کامل معرفی کنید و بگید از کجا هستید؟

فاطمه السادات میرصادقی هستم ، از استان تهران،متولد سال 1360.

7ساله عکاسی میکنم،2تا نمایشگاه داشتم(حمایت از نام خلیج فارس)،کلیه

درآمدهای این نمایشگاه ها هم صرف هزینه برای خلیج فارس میشه.

2) از کجا با سایت پوئن آشنا شدید؟

تو اینترنت مسابقه عکس و عکاسی جستجو کردم،سایت شمارو پیدا کردم.

3) روزانه چقدر زمان برای برنده شدن توی مسابقه صرف کردید؟

هرروز حدود 2 ساعت وقت میذارم رو سایت.

4)نظرتونو راجع به سایت پوئن بگید!

سایت جالبیه!

5) فکر میکردی یکی از برندگان مسابقه ی ما باشی ؟ احساستونو حالا که برنده شدید به ما بگید!

فکر میکردم همکارم آقای مهدی ذوالفقاری که خیلی از من قوی تر

هستند برنده شن.برد و باخت برام مهم نبود،دوست داشتم تو مسابقه

شرکت کنم،احساس خوبی دارم و خوشحالم،امیدوارم دوستانم هم تو

این مسابقه برنده شن.

6)موضوعی هست که به نظر شما جالب باشه و برای موضوعات آینده مسابقه در سایت به اون موضوع پرداخته بشه؟

موضوع صبر به نظرم موضوع جالبی میاد. 

 

 

برندگان پوئن

آقای حسین مهدوی برنده ی مسابقه ی عکس خودروی من :

با سلام

1) خودتون رو کامل معرفی کنید و بگید از کجا هستید؟

حسین مهدوی هستم ، از استان تهران،20 سالمه و دانشجوام.

عکاسی رو به طور تفریحی دنبال میکنم،با خودم دوربین عکاسیمو میبرم

هرکجا سوژه ی جالبی میبینم عکس میگیرم.

2) از کجا با سایت پوئن آشنا شدید؟

یکی از دوستان سایتو بهم معرفی کرد.

3) روزانه چقدر زمان برای برنده شدن توی مسابقه صرف کردید؟

حدود 1 ماه رو سایت بودم،هرروزم حدود 2 ساعت

4)نظرتونو راجع به سایت پوئن بگید!

واسه کسانی که عکاسی میکنند و علاقه مند به عکاسی اند سایت

جالبیه!

5) فکر میکردی یکی از برندگان مسابقه ی ما باشی ؟ احساستونو حالا که برنده شدید به ما بگید!

فکر میکردم درحد فرمالیته باشه و فکر نمیکردم برنده اعلام کنن،مطمئنا

الان خوشحالم که برنده شدم.

6)موضوعی هست که به نظر شما جالب باشه و برای موضوعات آینده مسابقه در سایت به اون موضوع پرداخته بشه؟

ترافیک های شهر تهران، مزاحمت های ترافیکی،زیر ساخت های

جاده ای.


برندگان پوئن

آقای علیرضا ناطقی برنده ی مسابقه ی عکس زمستان ایران :

به علت اینکه ایشان هنگام ثبت نام هیچ آدرس ایمیل و تلفنی در سایت ثبت نکرده اند ،همکاران ما در پشتیبانی موفق به مصاحبه با ایشان نشده اند،از ایشان تقاضا داریم چنانچه به سایت یا وبلاگها مراجعه کردند و این مصاحبه را دیدند برای تحویل جایزه و انجام مصاحبه با ما از طریق تماس با ما در سایت pooan مکاتبه کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

salam dostan mishe peygiri konid bebinid masol sayt pooan kiye jayeze ke nadadeh honarmand ha ro ham be tamaskhor gerfte


sam پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

salam modiriyat sayt mohtaram
jayezehi dar kar nabode va bacheha ro be tamaskhor gerftan
shoma peygiri konid

م جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام شما آدرسی از مدیر سایت پوان دارید جوایز داده نشده همه سر کار بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد