avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

روشی برای پولدار شدن (۱۰۰درصد تضمینی!!)

روشی برای پولدار شدن

(۱۰۰درصدتضمینی!!)

 

دوستانی که از این وبلاگ دیدن میکنند لطفا تا آخر

مطلبو بخونن تا پول زیادی نصیبشون شه.

همیشه زود دیر میشه

 

آیا می خواهید نسبت به زحمتی که می کشیدپول بدست آورید 

 

    بدون مالیات با هفته ای چند روز کار !! 

 

ضرر نداره نترس هیچ پولی قرار نیست از شما اخذ شود!!  

 

فقط چند دقیقه!! 

 

اینهمه وقت خودت رو تلف میکنی   

 

چند دقیقه وقت برای اینکار بذار شاید کمک خرج خونه ات شدی یا  

 

اگر زرنگ بودی پولی که تو خواب نمیبینی رو اینجا در آری!!

لینک ثبت نام:
 
 

باور کنید جهت زندگیتون عوض میشه اگه یه بار و فقط یه بار مطالب این وبلاگ رو کامل و دقیق بخونید . هیچ غل و غشی در کار نیست. ذهنیت بد رو از خودتون دور کنید و شروع کنید به خوندن. دقیقا" همون کاری که من کردم و الان از تصمیمم فوق العاده راضیم !

اول بخونیدحدس و گمان رو بذارید کنار! قضاوت و محاکمه رو هم بذارید واسه بعد


نکته مهم واسه مار گزیده ها! : این شرکت جزو شرکتهای هرمی محسوب نمی شود و ربطی به گلد کوییست و امثال این شرکت ها ندارد.
سایت Green Horse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی(خصوصا دولت امریکا) نیز از آن حمایت می کنند.
کلاهبرداری ؛ آری یا خیر ؟!! 
ثبت نام در این سایت رایگان است و پولی از شما نمی گیرد، پس در این صورت نمی تواند و اصلا" نمی شود که کلاهبرداری باشد !
این پول را از کجا می آورند و به ما می دهند ؟
در اینترنت وب سایتهایی هستند که به کار تبلیغ مشغولند و هر چه قدر که اعضا سایتشون بیشتر باشه شرکتها بیشتر به اونا تبلیغ می دهند و این وب سایتها برای این که اعضاشون بیشتر بشه قسمتی از پولی رو که شرکتها به اونا می دهند بین اعضاشون تقسیم می کنند که در برابر درآمد خودشون ناچیزه !دقیقا گرین هورس نیز به همین صورت است که شما این شرکت را با عضوگیری، به دیگران معرفی می کنید.در نتیجه با معرفی گرین هورس، کمپانی های بزرگ به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. پس هیچ جای شکی باقی نمی ماند که کار این شرکت کاملا آشکار و صادقانه است. عده ای مدعی حرام بودن این نوع تجارت هستند، ما حرف شما را در مورد بعضی شرکت های خارجی تصدیق می کنیم، چرا که آن شرکت ها در قبال ثبت نام و فروش جنس خود، از هزاران نفر هزینه هنگفتی دریافت می کنند تا فقط یک نفر به پورسانت ایده آل برسد. در نظر بگیرید یک کمپانی خارجی (گرین هورس) در قبال عضویت در بازاریابی از شما پول ورودی نگیرد. در این صورت خروج ارز به واسطه پورسانت گیری تبدیل به ورود ارز می شود.این شرکت با سیاستهای جالبی که اتخاذ کرده یک بازاریابی جهانی مطمئن و بسیار جالب ایجاد کرده. ( یه نکته واسه درک بهتر قضیه : تبلیغات تو تلویزیون ایران با چیزی حدود ۲۰۰ هزار بیننده ثانیه ای ۱۲۰ هزار تومان آب میخوره که به عبارتی میشه دقیقه ای ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان !! حالا برید مقیاس های بالاتر ! چندین میلیون بیننده تو مکانی خیلی معتبرتر از تلویزیون ایران ، یعنی Green Horse !!)

لطفا اگر حوصله ندارید که فعلاً مطالب این وبلاگ را بخوانید آن را ذخیره کنید ، چون بعد از خواندن این مطالب و عمل کردن به مطالب این وبلاگ مطمئناً زندگی شما تغییر خواهد کرد .

هیچ شکی رو بخودتون راه ندین . . .
این سایت شما را عضو نمی کند بلکه استخدام می کند .

این کار در سه مرحله ساده انجام می گیرد:
۱- ثبت نام با لینک دعوت (با کلیک روی لینک آدرس عضویت و پر کردن فرم ثبت نام .البته توجه کنید شما هیچ پولی نمی پردازید ولی می توانید تا ماهیانه ۹۲۰۰۰۰۰۰ تومان حقوق دریافت نمائید.)
۲- دانلود ticker bar  ( یه فایله ۵۰۰ کیلو بایتیه که پایین تر راجع بهش توضیح داده شده)
3- معرفی اعضاء و دریافت حقوق ماهیانه

مزایای این سایت :
1- شما در این سایت استخدام می شوید .
2- حقوق ماهیانه دریافت می کنید.
3- دوستانتان فقط از طریق لینک دعوت شما می توانند عضو شوند .
4- درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می رود.
5- این سایت تنها سایتی است که سقف درآمد بالایی دارد. سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ 100000 دلار  ( چیزی در حدود ۹۰ میلیون تومان . اونم در ماه !) است.
6- رشد زیر مجموعه های شما به صورت تعادلی نیست که یکی از امتیازات این سایت است که در کمتر سایتی دیده می شود .
7- ثبت نام دراین سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است .

این سایت براساس جذب زیر مجموعه به شما پورسانت می دهد که پورسانت آنها مثل حقوق است یعنی دائمی است .
توجه کنید دوستان یا افرادی را که شما عضو می کنید باید حتما از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها کامل باشد .

ممکن است از خود بپرسید که چرا این سایت اینقدر خوب پورسانت میده و آیا ور شکست نمی شه ؟ بلی سوال خوبی کردید باید بگویم که نه ! ببینید" اساس کار این سایت تبلیغات کمپانی های بزرگ جهان است و هر چقدر که این سایت بیننده و عضو بیشتری داشته باشد و مردم بیشتر با این سایت آشنا باشند این سایت تبلیغاتی معروف تر می شود و کمپانی های بیشتری تبلیغاتشان را به این سایت می دهند و این سایت بابت تبلیغات از این کمپانی ها که تعدادشان بی شمار است مبلغ کلانی از آنها می گیرد و درصدی را هم به اعضای خود می دهد و بقیه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت گرین هورس می برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلانی را می توانید داشته باشید."

عملکرد این سایت را می توان به حوض آبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل آب (سود سایت بابت تبلیغات) وارد حوض (صندوق سایت) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج می شود در این حالت نه تنها آبی از حوض کم نمی شود بلکه به آن اضافه نیز می شود .

طریقه پورسانت دهی در این سایت به صورت زیر است: ( باز هم می گویم که ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست.)

مراحل ( تعداد افراد مورد نظر و پورسانت حاصله از این تعداد افراد) :
level1 یا مرحله اول: 10نفر پورسانت1 دلار در ماه
level2 یا مرحله دوم: 100نفر پورسانت 10 دلار درماه
level3 یا مرحله سوم: 1000نفر پورسانت 100 دلار درماه
level4 یا مرحله چهارم 10000 نفر پورسانت 1000 دلار درماه
level5 یا مرحله پنجم 100000 نفر پورسانت 10000 دلار درماه
level6 یا مرحله ششم 1000000نفر پورسانت 100000 دلار درماه

خوب ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پول ما چگونه پرداخت می شود؟ بله . چه سوال خوبی ! پول شما به وسیله چک به آدرستان ارسال خواهد شد و چک را می توانید به راحتی با بانکهای طرف قرار داد آن که ( بانک ملی و بانک رفاه ) است بدون هیچ دردسری نقد کنید ( پیشنهاد من بانک رفاه است) باید بگویم این چک ها را به وسیله پست کلاس یک ایالت متحده برای شما می فرستند همچنین ماموران پست در ایران خدمات خودشان را ارائه می کنند و چک شما را به آدرستان می آورند و هیچ پولی از شما دریافت نمی کنند چون شرکت هزینه های پست آن را تقبل کرده است. پس مطمئن باشید که چک تان به دستتان خواهد رسید. البته باید آدرستان را دقیق بنویسید که در ادامه نیز به طریقه صحیح نوشتن آدرس محل سکونت اشاره خواهیم کرد .

واسه اینکه خیالتون رو از بابت رسیدن چک به دستتون راحت کنم ، ببینید این عکس را :

http://i7.tinypic.com/21mu5au.jpg

شما می توانید بعد از این که 90 دلار کسب کردید تقاضای چک بکنید تا آنها چک را برای شما ارسال کنند.

معرفی شرکت: شرکت امریکایی Green Horse واقع در Manchester, NH 0310­­­­­­­0195 یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در دنیاست. یکی از روشهای تبلیغاتی آن، Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به این سایت سری بزنید.
عملکرد شرکت: طبق سیاستهای اتخاذ شده توسط گرین هورس برنامه ای تحت عنوان TickerBar™ کاربران را بسوی دیدن تبلیغات هدایت می کند. این تبلیغات بصورت ارسال ایمیل از طرف گرین هورس نیز میباشد. کاربران هم این شرکت را به دیگران معرفی می کنند. در نتیجه کمپانی های بزرگی مثل EBay و Microsoft و IBM و ... به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. توجه داشته باشید که ما هیچگونه جنس و کالایی نمیخریم.
درآمد شرکت: وقتی که شما عضو گرین هورس می شوید این شرکت تعدادی لینک از طریق برنامه تیکربار و ایمیل به شما می دهد. حالا خواه شما نگاه کنید یا نه، کلیک کنید یا نه، گرین هورس پول خود را از کمپانی مربوطه به ازای تبلیغات می گیرد. اما به شما پورسانت نمی دهد! چون این شرکت به ازای بازاریابی (معرفی به دیگران و زیرمجموعه گیری) پورسانت می دهد. پس با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که این شرکت چه سود کلانی میکند. در ادامه به نحوه ی پورسانت دادن گرین هورس خواهیم پرداخت.
سقف پورسانت: یعنی بالاترین پورسانت شرکت، که معادل ۱۰۰ هزار دلار یا 90میلیون تومان در ماه می باشد. توجه کنید که اگر شما به کمترین پورسانتی هم برسید شما آن را ماهیانه دریافت می کنید. پس اینجا روشن می شود که چرا ما میگوییم شما استخدام می شوید.
Payoutحداقل: یعنی کمترین مقدار پورسانتی که شما باید گرفته باشید تا بتوانید درخواست چک کنید. که برای امریکاییان 60$ و برای سایرین 90$ می باشد.

طریقه ثبت نام :
درابتدا روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد سایت شوید
   
 
لینک ثبت نام:
 
 http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=234046377 
 
خوب حالا که کلیک کردید و صفحه ای باز شد در صفحه باز شده باید اطلاعات خواسته شده را به انگلیسی بنویسید در ضمن باید کل مشخصاتتان را کامل بنویسید . فرم ثبت نام را باید همانند پایین کامل کنید .
Email Address : شما باید آدرس ایمیل خودتان را دراین قسمت بنویسید
First Name : در این قسمت شما نام خود را بنویسید .
Last Name : فامیل خود را بنویسید.
Birthday : تاریخ تولد را به میلادی بنویسید نگران نباشید برای به دست آوردن تاریخ تولدتان به میلادی کافی است به تقویم مراجعه کنید معادل میلادی روزی که شما به دنیا آمده اید همون تاریخ تولد تان به میلادی است مثلا کسی که متولد 1 فروردین ماه است تاریخ تولدش به میلادی می شود 21 مارس . برای به دست آوردن تاریخ تولد هم به مثال روبرو توجه کنید مثلا اگر شما متولد۱۳۶۶ هستید سن شما 21 سال می باشد ، تاریخ تولدتان به میلادی می شود 198۷ . نحوه محاسبش هم که اظهر من الشمسه ! از ۲۰۰۸ ، ۲۱ رو کم می کنیم .
Gender : که برای آقایان باید گزینه Male به معنی مرد و برای خانم ها باید گزینه Female به معنی زن انتخاب شود .
Own Credit Card : از آن جایی که ما در ایران زندگی می کنیم و کارت اعتباری بین المللی نداریم شما باید گزینه No را انتخاب کنید .
Country : در این قسمت باید کشور ایران را انتخاب کنید .
Do you Agree With The Terms Of Service: شما باید در این قسمت گزینه Yes را انتخاب کنید .

سپس روی Go To Step2 کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید به مرحله بعدی می روید .

Password: در این قسمت شما باید یک رمز برای خودتان بنویسید (حداقل 6 حرف . حداکثر ۱۰ حرف)Confirm: در این قسمت همان رمزی که در قسمت Password وارد کرده اید را دوباره وارد کنید .
سعی کنید رمزی را که انتخاب می کنید را فراموش نکنید و قابل حدس زدن نیز نباشد
Password Question: از آنجایی که شما ممکنه رمز عبورتان را فراموش کنید سایت برای حل این مساله یک راهی را پیش روی شما گذاشته و آن هم این است که شما در موقع ثبت نام یک سوال به دلخواه خودتان برای خودتان مشخص می کنید بعد هم یک جواب به سوال خودتان می دهید این برای این است که اگر شما یک موقع رمز عبور خودتان را فراموش کردید سایت می یاد و اون جوابی را که در موقع ثبت نام وارد کرده بودید را از شما می پرسد و در این صورت کمپانی رمز عبور شما را در اختیار شما قرار می دهد مثلا من در پایین نام شهر خودم را از خودم سوال کرده ام
What Is My Name City که مثلا این می شود. یک سوال که باید نوشته شود .
Password Answer: در این باید جواب سوالی را که از خودتان پرسیده اید را بدهید مثلا در بالا که از خودتان نام شهر را سوال کردید در این قسمت نیز باید جواب آن را مثلا Tehran بدهید .
ولی آسانترین راه اینه که اگر رمز عبورتونو فراموش کردید از گزینه Forgot Password استفاده کنید و پس از وارد کردن ایمیلتون (که همون ایمیلی هست که موقع ثبت نام وارد کردید) و تائید رمزتون به آدرس ایمیلتون ارسال می شه.
در بخش بعد شما باید ساعت محل سکونت خودتان را برای سایت مشخص کنید برای ما ایرانی ها باید گزینه Middle East Time انتخاب شود. اگر در کشور دیگری به غیر از ایران زندگی می کنید کافی است که داخل گزینه ها را ببینید که کدام یک از ساعت ها با ساعت فعلی شما یکی است و آن را انتخاب کنید
Phone Number :در این قسمت شماره تلفن خودتان را وارد می کنید. دقت کنید که شماره را درست مشخص کنید چون ممکن است قبل از ارسال پول از طرف کمپانی با شما تماس بگیرند توجه کنید که باید به ترتیب از چپ به راست ابتدا کد کشور بعد کد شهر بعد هم شماره تلفن منزلتان را بنویسید مثلاً 88776655- 21-98
Spoken Language: در این قسمت از شما زبان گویش اولتان را سوال می کند که شما باید گزینه Persian را انتخاب کنید .
Secondary Language: در اینجا زبان دومی که با ان آشنا هستید را انتخاب می کنید که باید گزینه English انتخاب شود.
Street Address: این بخش مهم است دقت کنید. در صورت اشتباه بودن آدرس تضمینی برای دریافت چک وجود ندارد. اگر آدرس منزلتان عوض شد، مشکلی نیست. قابلیت ویرایش پروفایل را دارا می باشد. نحوه ی درج آدرس به انگلیسی به صورت زیر میباشد:
(پلاک = no (پلاک 17 = no17) / واحد = Unit / طبقه = Floor / ساختمان = Bldg / کوچه = Alley / خیابان = St / خیابان بزرگ = Ave / بلوار = Blvd / میدان = Sq / چهارراه = Cross / بعد از = After / قبل از = Before / شرقی = East / غربی = West / شمالی = North / جنوبی = South / جاده = Rd)
بطور نمونه: ( توجه داشته باشید که درج آدرس به زبان انگلیسی برعکس است. یعنی ابتدا طبقه و سپس پلاک و همین طور تا آخر )
خیابان علوی - نرسیده به مرتضوی - کوچه علمداری - پلاک 12 - طبقه 2
Flat 2, No. 12, Alamdari Alley, Before Mortazavi Ave., Alavi Ave.
(لازم به ذکر شهر و استان نیست.)
City/Region: در این قسمت هم نام شهر خودتان را بنویسید .
State/Province: نام استان شما .
Zip Postal Code: کد ده رقمی پستی خودتان را بنویسید(ایران)
در قسمت بعد هم نوع حرفه تان سوال می شود : مثلا دانشجو یا دانش آموز Education/Training و اگر هم نمی خواهید مشخص کنید گزینه Other به معنی دیگر را انتخاب کنید
Income: در این قسمت میزان درآمدتان را انتخاب کنید که می توانید گزینه ,999 را انتخاب کنید .

حالا روی گزینه Go To Final Step کلیک کنید تا به قسمت آخر بروید.

قسمت سوم: روی گزینه Active Account کلیک کنید تا اکانتتان یا همان جایگاهتان فعال شود خوب ثبت نام تمام شد

ثبت نام به پایان رسید . شما هم اکنون اولین گام را به سوی موفقیت برداشته اید!

خب بعد از این که ثبت نام تمام شد از طریق گزینه Member Login می توانید وارد صفحه خودتان شوید یعنی بعد از کلیک بر روی Member Login در قسمت Address Email آدرس ایمیلی که در فرم ثبت نام را وارد کرده بودید در اینجا وارد کنید و در زیر آن یعنی قسمت Password رمز عبوری که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید را در این قسمت وارد کنید و بعد روی Login کلیک کنید .
در صفحه ای که باز می شود اطلاعاتی در مورد تعداد زیر مجموعه ها در آمد شما در ماه و ... داده شده است در پایین همین صفحه یک لینک شبیه همین لینکی که شما برای عضو شدن روی آن کلیک کرده بودید وجود دارد که بالای ان نوشته شده است:   
 http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=216061865
         Your Automatic Referral URL is:
توجه داشته باشید لینکی که در بالا مشاهده میکنید مربوط به لینک ثبت نامی من میباشد.
(لینک ثبت نامی شما هم به همین صورت است تنها  ۹ رقم آخر آن فرق دارد )
خوب این لینک همان لینکی است که شما باید به دوستان یا افراد دیگر بدهید تا از طریق این لینک عضو شوند خوب ممکن است از خود بپرسید که دوستانم یا افراد دیگر چگونه می توانند از طریق من عضو و زیر مجموعه من شوند ؟ خوب این خیلی راحت است شما لینک دعوتتان را که به آن اشاره کردیم را در اختیار آنها قرار می دهید یا آن لینک را در سایتتان قرار می دهید این بدان معنی است که هر کس روی این لینک کلیک کند و عضو شود زیر مجموعه شما می شود.

باز هم ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانم ببینم که چند نفر زیر مجموعه من شده اند ؟ خوب این هم خیلی راحت است برای این که بخواهید بدانید چند نفر زیر مجموعه شما شده اند باید وارد سایت شوید و روی Member Login کلیک کنید و بعد از کلیک Email Address و Password خودتان را وارد کنید و روی Login کلیک کنید در صفحه ای که باز می شود در پایین آن جدولی مشاهده می کنید نوشته شده است 1 2 3 4 5 6 و در زیر هر کدام نوشته شده است 0 - البته اگر کسی عضو نشده باشد.  ولی اگر کسی از طریق شما عضو شده باشد در زیر هر کدام نوشته شده است که کسی عضو شده است حتی اگر زیر مجموعه های شما هم کسی را عضو کرده باشند نیز در اینجا مشخص است.

بعد از ثبت نام :
بعد ثبت نام شما باید برنامه مخصوص این سایت را دانلود کنید برای این کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان باید در سمت چپ صفحه روی گزینه Download Ticker Bar کلیک کنید بعد از دانلود باید برنامه آن را نیز نصب کنید که خود برنامه نصب یا Install به صورت خودکار بعد از دانلود جلوی شما ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید ونصب آن فقط ۱0 ثانیه طول می کشد! (در ضمن برای نصب باید به اینترنت وصل باشید)
طبق سیاست سایت این برنامه حتما باید روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت باید حتما آن را اجرا کنید حتما بعد از این به اینترنت وصل شدید اول برنامه ticker bar را اجرا کنید اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اینترنت اجرا نکنید سودی به شما تعلق نمی گیرد این مساله را به افرادی که عضو می کنید بگویید .  شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید.

حالا برای عضو گیری تمام تلاش خود را صرف نمایید . . .
خوب کار دیگر تمام شده است شما می توانید هر کس را که خواستید عضو و زیرمجموعه خود قرار دهیدالبته توجه داشته باشید از هر کامپیوتر فقط یک نفر می تواند عضو شود و در صورتی که شما در یک کامپیوتر بخوانید دوبار عضو شوید اکانت شما با تمام پول هایی که به دست اورده اید از بین می رود اگر می شد خوب من می آمدم و 1000 بار از طریق خودم عضو می شدم باید توجه کنید که این سایت به نرم افزارهایی پیشرفته مجهز است که اگر شما بخواهید بیش از یک بار عضو شوید مچ شما را می گیرد !
خوب حالا وقتی وارد صفحه یا همان اکانتتان می شوید با بعضی گزینه ها در سمت چپ روبه رو می شوید که شما را با این گزینه ها آشنا می کنم:
User Information: شامل اطلاعات شخصی شماست شما با کلیک بر روی این گزینه وارد اطلاعات شخصی خودتان می شوید و اگر خواستید آنها تصحیح کنید .
Delete Account: این گزینه باعث حذف شدن اکانت شما می شود! به شما توصیه می کنم که هیچ وقت روی این گزینه کلیک نکنید چون در صورت حذف شدن اکانت شما تمام پولهایی راکه به دست آورده بودید نیز از بین می رود .

یک سوال مهم که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه زیر مجموعه به دست آوریم؟
خوب برای این کار یک لینک دعوت به شما داده اند که در بالا به ان اشاره کرده ام . هر کس که روی لینک شما کلیک کرده و ثبت نام کند در ردیف اول زیر گروهایتان قرار می گیرد و هرکس که روی لینک زیر گروهایتان کلیک کند و ثبت نام کند در ردیف دوم زیر گروهایتان قرار می گیرد و این روند ادامه دارد تا شش مرحله .
نکته بسیار مهم که کار شما را راحت می کند :
شما می توانید برای خودتان یک وب لاگ به طور رایگان درست کنید. شما با درست کردن وبلاگ  میتوانید لینک دعوت تان را در آن قرار دهید برای این کار کل مطالب وبلاگ من را کپی کنید و به جای لینک من لینک خودتان را در وب لاگ تان قرار دهید و به هر کسی که می رسید آدرس وب لاگتان را به او بدهید تا با خواندن مطالب وبلاگ تان اقدام به عضو شدن از طریق لینک شما بکند. البته حتما باید به دوستانتان بگویید که فقط از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا به عضویت درآیند چون برای عضویت در این سایت حتما باید از طریق لینک دعوت کسی عضو شد که این یکی از سیاست های سایت greenhorse است. شما برای درست کردن وبلاگ می توانید به سایت های بلاگفا یا میهن بلاگ و  . . . مراجعه کنید.

نکات مهم :
1- میتوانید هنگام چت کردن به تبلیغ بپردازید که بسیار هم موثر می باشد .  ۲- همچنین می توانید وبلاگی همانند وبلاگ من درست کنید و مطالب من را کپی کنید و به جای لینک دعوت من لینک دعوت خودتان را در آن قرار دهید . 3-سعی کنید از کافی نت عضو نشوید زیرا اگر فرد دیگری از همان کامپیوتر عضو شود اکانت شما باطل میشود.

مزیت های Green Horse نسبت به گلد کوئست ( و امثال آن ) ( توجه به این نکته لازمه که هیچ شباهتی بین این دو سیستم وجود نداره . در واقع فقط به حرف نحوه کار هردوشون Network Marketing ه . ولی این کجا و اون کجا !! من این قسمت رو واسه این اضافه کردم که انحراف ذهنیتون رو بطور کامل نابود کنم ! )-شما برای ثبت نام در گرین هورس هیچ پولی نمی پردازید وعضویت در گرین هورس رایگان است ولی در گلد کوئست شما باید مبلغ زیادی را بابت عضویت بپردازید تازه باید افراد را به صورت حضوری معرفی کنید و به این امید باشید که آیا طرف قبول بکند یا نه .
-شما با عضویت در سایت Greenhorse به اقتصاد کشورتان نیز کمک می کنید چون که باعث می شوید ارز وارد کشور شود .
-در Greenhorse شما زودتر می توانید زیر گروه یا عضو جمع کنید چون عضویت کاملا رایگان است و ممکن است ظرف مدت 1یا 2 ماه level 1- level 2 -level 3 شما کامل شود و شما ماهیانه 100000 تومان حقوق بگیرید البته اگر فعال باشید بیشتر هم می شود ولی در گلدکوئست شما باید بنشینید و ساعت های فراوان را صرف توضیح دادن یا همان معرفی کردن بکنید تا شاید طرف قبول بکند یا نه .

خوب به نکات زیر توجه کنید :
چکی که از طرف سایت (greenhorse) برای شما می آید را می توانید در بانک ملی یا بانک رفاه نقد کنید البته برای نقد کردن احتیاج به داشتن حساب ارزی ندارید که این خود یک مزیت خیلی بزرگ است . البته بانک مبلغ 4 دلار (معادل 3600تومان) را برای کارمزد بر می دارد که زیاد هم مهم نیست.
این سایت حتما پول شما را می پردازد و اصلا سایت کلاه برداری نیست چون سایت Greenhorse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی(خصوصا دولت امریکا) نیز از آن حمایت می کنند پس این گونه خیالات را از سرتان بیرون کنید و به جمع کردن زیر مجموعه بپردازید.
نکته بسیار مهم  : هیچ وقت در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون این سایت به نرم افزار های فوق پیشرفته مجهز است و در صورتی که شما بیش از یک بار ثبت نام کنید اکانت شما با همه پول هایتان باطل می شود .
شما باید برنامه tickerbar را حتما دانلود ونصب کرده باشید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا کنید چون اگر برنامه را نصب نکنید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا نکنید هیچ سودی به شما تعلق نمی گیرد .
اکثر دوستان فکر می کنند چون عضویت رایگان است پس حتما کلاه برداری است ولی باید به شما بگویم که این طور نیست و سرمایه اصلی شما در این کار وقت شما است بله وقت شما حکم طلا را دارد پس قدر وقت گرانبهایتان را بدانید .
شرکت گرین هورس یک کمپانی عظیم و ثروتمند است که در آمد آن میلیون ها دلار در روز است

سوال متداول و مهم : ممکنه بعضی از دوستان این سوال واسشون پیش بیاد که از کجا مطمئن باشیم گرین هورس پولامون رو میفرسته ؟! در جواب باید بگم خود شرکت گرین هورس واسه اینکه این ضمانت رو به شما بده و خیالتون رو از این بابت راحت کنه گزینه delete account رو در اختیارتون گذاشته . یعنی شما میتونید حسابتون رو پاک کنید و با این کار کلی بیننده از سایت کم کنین . حالا فکر می کنید مدیرای گرین هورس انقد شعور ندارن که به خاطر چندر غاز پول بیان این همه بیننده رو از دست بدن ؟! یا واسه درک بهتر قضیه : اگه اون نفر بالایی پولش بدستش نمیرسید تا الان صبر کرده بود که من و شما بیایم عضو شیم ؟! معلومه که نه! تا حالا ۱۰۰ بار حسابش رو پاک کرده بود ! در نتیجه با یه حساب سر انگشتی به این نتیجه میرسیم که اگه شرکت پول اعضا رو نمیداد این همه بازدید کننده نداشت و . . .  

از شما خواهش دیگری دارم و آن این است که یا عضو نشوید و یا اگر عضو شدید حتما ان را جدی بگیرید که 100% جواب ان را می گیرید .

ترفند های جذب زیر مجموعه :مهمترین بخش این وبلاگ را می خواهید بخوانید. پس خوب دقت کنید و کلمه ای را جا نیندازید.
4مرحله اساسی که برای موفقیت شما باید طی کنید و قصد آموزش آنها را دارم:
ثبت نام > فراگیری آموزشهای اولیه در کمتر از 15دقیقه > ساخت یک وبلاگ > تلاش برای افزایش بازدید
ابتدا باید بدانید که وظیفه شما فقط و فقط زیرمجموعه گیری نیست. بلکه آموزش صحیح و بنیان نهادن افرادی قوی است که بتوانند راه شما را ادامه دهند. پس همانطور که وظیفه ی من جواب دادن با حوصله به سؤالات شما می باشد وظیفه شما نیز در مقابل دیگران همین است. و برای این کار باید مطالب این وبلاگ را کاملاً یاد بگیرید. سپس آن را به دیگران ارائه دهید. فضای مورد نیاز برای این کار داشتن یک وبلاگ است.

آموزش اولیه:ابتدا باید بدانید چگونه وارد فضای کاری خود شوید. ابتدا به سایت گرین هورس بروید و قسمت لوگین اعضا را کلیک کنید. ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و اینتر بزنید. این فضای کاری شما هست. نوشته ی قرمز رنگ را ببینید:
You have 0 members in your downline: به این معنی که شما هنوز زیرمجموعه ندارید.

وسط صفحه را نگاه کنید:

TickerBar™ Referral ID: این گزینه آی دی شما در گرین هورس را نشان میدهد .

Your Total Earnings: مجموع کل پورسانتهای گرفته شده را نشان میدهد.
This Years Earnings: میزان درآمد شما در سال جاری.
This Months Earnings: میزان درآمد شما در ماه جاری.
Today’s Earnings: میزان درآمد شما در امروز.
Total Amount Paid: مجموع پورسانتهای پرداختی به شما.
Account Balance: میزان پورسانتهای باقیمانده که هنوز دریافت نکردید.
People in your downline: تعداد افراد زیرمجموعه شما.
Your Automatic Referral URL is: لینکی که باید به دیگران عرضه کنید تا دیگران با کلیک روی آن و ثبت نام زیرمجموعه شما شوند.
جدول آبی رنگ پایین صفحه هم نشان دهنده ی موقعیت افراد زیر مجموعه شماست. مثلاً اگر کسی زیرمجموعه شما شود در خانه 1 قرار میگیرد و اگر کسی زیرمجموعه ی زیرمجموعه شما شود در خانه 2 قرار میگیرد که نفر دوم زیر مجموعه شما نیز می باشد.
سمت چپ صفحه را نگاه کنید:Account information: اطلاعات مربوط به اکانت شما شامل میزان پورسانت و تعداد زیرمجموعه ها و ... (همین صفحه ای که در آن هستید)
FAQ: سوالات متداول کاربران. (نسخه فارسی در وبلاگ موجود می باشد)
TickerBar™ options: تنظیمات برنامه تیکر بار ( انتخاب نوع تبلیغاتی که می خواهید ببینید)
Download TickerBar™: دانلود برنامه تیکربار به حجم ۵۰۰ کیلوبایت.
Webmasters: در این قسمت مدیران سایت یا وبلاگ میتوانند بنرهای گرین هورس را بگیرند که مقصد این بنرها لینک مربوط به ثبت نام از طریق شماست. البته میتوانید هر آدرس دلخواه دیگری به آن بدهید.
User Information: اطلاعات پروفایل شما. مثل آدرس منزل و شماره تلفن و ... اگه هرکدام از مشخصات شما مثل آدرس تغییر کرد، از طریق این میتوانید آن را اصلاح کنید.
Delete account: اکانت شما را حذف میکند. (استعفا!)
Logout: خارج شدن از فضای کاری.
Home: سایت گرین هورس.
چگونه کسی را زیرمجموعه خود کنید؟!! خیلی ساده !شما باید با روشهای گوناگون Referral URL خود را به دیگران عرضه کنید. مثلاً لینک ریفرال شما اینگونه است:
http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=XXXXXXXXX
که جای ایکس های آخر، عدد آی دی مربوط به شما قرار دارد.

سه شرط لازم (نه کافی) برای جذب زیر مجموعه عبارتست از:
ـ داشتن اطلاعات کافی (یعنی مطالعه آموزشها در این وبلاگ)
ـ دسترسی آسان اعضا به شما ( داشتن وبلاگ – آیدی یاهو برای پشتیبانی )
ـ تلاش برای افزایش بازدید ( به وسیله سیستمهای تبلیغاتی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو )

اکنون نوبت به ترفندهای جذب زیرمجموعه می رسد. که در دو بخش ساخت وبلاگ و افزایش بازدید ارائه می شود.
می خواهم طبق جدول پورسانت گیری گرین هورس که در قسمت «معرفی شرکت گرین هورس» درج شده است، مدت زمان لازم برای رسیدن به پورسانت میلیونی را تخمین بزنیم.
این نکته را همه می دانیم که اعضای جدید گرین هورس باید 10نفر اولیه را در مدت 60 روز یا دو ماه پیدا کنند.
اگر واقع بین باشیم: با توجه به اینکه روند رشد مجموعه یکنواخت نخواهد بود و با توجه به فرهنگ حاکم بر جامعه و همچنین این که 60% کاربران شبکه، اینترنت را فقط چت می دانند، پی می بریم که برای رسیدن به رقمهای میلیونی واقعاً باید عرق ریخت. پس برای اینکه تلاش شما بی ثمر نباشد و مجموعه تان قادر به رشد باشد شما باید سعی کنید ماهیگیری را یاد بدهید نه اینکه ماهی را در دهان زیر مجموعه خود بگذارید !
من در اینجا به شما قول می دهم اگر تلاش کافی کنید و ترفندهای جذب زیرمجموعه را خوب اجرا کنید و خیلی هم بدشانس باشید در 4 تا 6 ماه آینده به رقمهای میلیونی برسید. فقط و فقط به خود شما بستگی دارد که چقدر برای خودتان و این کار ارزش قائل باشید.

افرادی که در نصب برنامه ticker bar دچار مشکل میشوند: جای دیرکتوری فایل رو عوض کنید ( یعنی مثلاْ از درایو C به D منتقل کنید) و دوباره هنگام اتصال به اینترنت نصب کنید.

(( نکته ای در مورد  ticker bar : مواقعی پیش می آید که فایل تیکر بار را از سیستم (Uninstall) یا پاک کردید و بعد برای(install) یا راه اندازی مجدد دچار مشکل می شوید وخطا نشان می دهد که برای حل آن اول باید فایلUnDeploy ازپوشه یا فولدر(WINDOWS) سیستم حذف کنید بعد مجددا تیکر بار را راه اندازی کنید تا مشکلتان برطرف شود .یا در بعضی اوقات در هنگام نصب فایل پیام خطا می دهد که در بعضی اوقات برنامه های امنیتی متصل به سیستم یا فایلهای حذف شده ویندوز یا ویروسهای موجود تداخل در دانلود و اجرای برنامه می کنند شاید باعث خاموش شدن سیستم هم شوند که باید ویندوز جدید بریزید و کار خود را دنبال کنید الیته تا میتوانید قبل از ثبت نام سعی کنید از سلامت سیستم خود مطلع باشید یعنی مطمن ازاینکه از ویروس و خطا و فایلهای حذف شده ویندوز عاری باشد پس قبل از ثبت نام سیستم را ویندوز جدیدبریزید یا تعمیر کنید و سیستمهای امنیتی بی ارزش به آن اضافه نکنید. در واقع آنتی ویروس سیتم شما گاهی مشکل سازه . می تونید موقع نصب تیکر بار غیر فعال یا پاکش کنید و بعد دوباره انتی ویروس نصب کنید. ))

توجه داشته باشید در صورتی که تیکربار را هنگام اتصال به اینترنت اجرا کنید٬ اکانت شما معتبر میشود.
سؤالات متداول مهم :۱) آیا من میتوانم چندین اکانت داشته باشم؟ این موضوع کاملاً ممنوع و بطور شدید کنترل میشود. اقدام و مبادرت در ایجاد چندین اکانت به منزله ی حذف شما از سیستم و تسلیم پورسانتهای شما به نفع گرین هورس می باشد.
۲) من کی به پورسانت میرسم؟  هنگامی که حساب شما به 90$درماه رسید. برای کاربران امریکایی 60$. 60روز بعد از درخواست چک.
۳)من میتونم از سیستمهای دیگه ای که درآمدزا هستند استفاده کنم؟  بله. تیکربار تنها یک برنامه است که قسمت کوچکی از بالای مانیتور شما را میگیرد. و روی بنرها و دیگر سیستمها تأثیر نمیگذارد.
۴) سن لازم جهت شرکت در این سیستم؟ 18 سال به بالا. افراد بین 13 تا 18 با اجازه از والدین.
10)آیا کلیک روی تبلیغات موجودی مرا افزایش می دهد؟  خیر. این لینکها صرفاً جنبه ی تبلیغات دارند و اگر لینکی را مورد علاقه دیدید کلیک کنید.
۵)آیا تیکربار بر سیستم عامل مکینتاش کار میکند؟ فعلاً نه.
۶) دارندگان webTV چطور؟  آنها هم نمی توانند.
۷)آیا از تیکربار میشود در یک کامپیوتر دیگر استفاده کرد؟ بله.

قوانین گرین هورس :
1) کسی به هیچ عنوان حق ثبت نام بیش از یک بار از طریق یک کامپیوتر را ندارد و مبادرت در این کار به معنای حذف همیشگی اکانت و آی پی شما از سیستم گرین هورس خواهد بود. پس خواهر و برادر شما نمی توانند که از طریق کامپیوتر شما عضو شوند.
2) دانلود و اجرای برنامه تیکربار جهت معتبر شدن اکانت شما الزامی است. مکان مورد استفاده از برنامه مهم نیست یعنی برنامه را میتوانید در هر کامپیوتری اجرا کنید. (  این برنامه فقط برای شماست .به عبارتی منحصر به فرد است )
3) به کسانی که به تنهایی عضو شده اند پورسانت تعلق نمی گیرد.
4) کلیک بر روی آگهی ها به معنای افزایش پورسانت نخواهد بود.
5) مهلت برای پیدا کردن 10 نفر 60روز خواهد بود.
6) مشخصات باید صحیح و مطابق شناسنامه وارد شود.
7) به ازای هر یک ساعت اتصال تیکربار به اینترنت شما 1 سنت دریافت میکنید. البته در آمد شما از این راه نیست ! پورسانت به ازای جذب زیرمجموعه  راه اصلی در آمد زایی شماست . پس ذهن خود را متوجه این موضوع کنید.
8) برای جذب زیرمجموعه باید لینکی که از شرکت میگیرید به روشهای گوناگون به دیگران عرضه کنید.
9) برای دریافت حقوق، باید پورسانت هایتان به حد نصاب برسد. یعنی برای امریکاییها 60$ و برای دیگر مردم جهان 90$. آنگاه لینک مربوط به سفارش چک برای شما فعال خواهد شد.
10) چکها متعلق به بانک  CHASE MANHATTAN BANK میباشد که شما میتوانید در بانک ملی یا رفاه آن را پاس کنید

در یک کلام ؛ چرا گرین هورس برتر است؟_ عضویت کاملاً رایگان
_ ارسال پورسانت ها به آدرس منزل شما
_ عدم خروج ارز از کشور
_ چکها متعلق به CHASE MANHATTAN BANK طرف قرار داد بانکهای ملی و رفاه
_ عدم نیاز به تعادلسازی یا توازن سازی یا تناسب سازی در زیر مجموعه گیری
افرادی که نباید به ما بپیوندند!:۱) افرادی که فکر می کنند اگر ثبت نام کنند کلاه بزرگی سرشون رفته و زندگیشون به باد می رود. درصد کلاهبرداری صفر است چون ثبت نام رایگان است و بسیاری از افراد که زودتر این شرکت را شناخته اند، پورسانتهای بسیاری گرفته اند.
2) افرادی که در گذشته سنتی خود مانده اند و آینده را باور ندارند.
3) افراد بدبینی که نیمه خالی لیوان را میبینند.
4) افرادی که می خواهند یک شبه به پولهای هنگفت برسند.
5) افرادی که اعتماد به نفس ندارند.
6) افرادی که تنبلی خود را به شرایط روزگار یا شرایط آب و هوایی ! یا حکمت اسرار آمیز خداوند ربط می دهند. حکمت خداوند متعال این است که افراد تنبل به هیچ موفقیتی نرسند.
7) افرادی که شهامت کارهای جدید را ندارند

فرصت رو از دست ندید ! به هیچ وجه شک به دل خودتون راه ندید ! مصمم عضو بشید و شروع کنید . 

لینک عضویت و ایمیل خود و زیر مجموعه هایتان را برای ما ارسال کنید تا به شما کمک کنیم . . . ( کسانی که از طریق این وبلاگ عضو شدن یا جزء گروه ما هستن )
 
بعد از کامل شدن 10 نفر زیرمجموعه شما با کمک به زیر مجموعه های گروه خود و دادن لینک آنها به دوستانتان زیر گروه زیر دست خود را کامل کنید.
 
و در آخر اینکه بسیاری مانند شما در این سایت عضو شدند اما به دلیل فکر فرد گرایانه ای که داشتند موفق نبودند این کار کاملا گروهی است. یادتون نره!
دوستان عزیز بعد از عضویت در صورت تمایل اکانت خود را در قسمت نظرات بگذارید تا شما را ساپورت کنم

با آرزوی موفقیت واسه همه دوستان ؛ هم اونایی که عضو شدن و شغل شریف پول پاروکنی رو انتخاب کردن ! هم اونایی که لگد به بختشون زدن و شتر خوش شانسی رو از در خونشون روندن !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با سلام

یکی از دوستان در قسمت نظرات پرسیدند که من باید در طی دو ماه 10 زیر مجموعه

بگیرم در غیر این صورت حساب من در گرین هورس بسته میشه؟

در جواب باید بگم که بله همینطوره اما مطلب مهمی که هست اینه که لازم نیست هر 10

زیر مجموعه را مستقیما خودتان بگیرید. شما ممکنه 3 زیر مجموعه بگیرید و

زیر مجموعه های شما هر کدام 4 زیر مجموعه بگیرند.حال شما 15 زیر مجموعه به راحتی

خواهید داشت.

پس این روش در طی دو ماه کار بسیار راحتی است.

لازم بذکر است که تقلب در این سایت مساوی است با حذف شدن.این سایت بسیار پیشرفته

است و از تقلب شما جلوگیری میکند. پس با کمی حوصله پولدار شوید.

مطلب دیگر در مورد برنامه ی تایکر بار است که شما لازم نیست هر روز برنامه را اجرا

کنید بلکه هر 5 روز این کار را کنید کافی است که فقط خود را عضو فعال نشان دهید.

چند نکته مهم:

شروع مجدد پولدهی گرین هورس به ایرانیان

گرین هورس مدتی بود به ایرانیان پول نمی داد اما الان شروع کرده و دوباره تضمین کرده که پورسانت ایرانیان به هیچ وجه قطع نمی شود.

برای همین است که ایران این سایت را فیلتر کرده ولی گرین هورس ایران را تحریم نکرده و بدون توجه به فیلتر پورسانت زیر مجموعه ها را می پردازد .

فرصت را از دست ندهید ثبت نام کنید من به جرائت می توانم بگم که گرین هورس خیلی بهتر از سایت ایرانی ووننو است چون می ببینیم که وننو زیر آبی میره و سایتش را به گوگل وصل کرده ولی سالهاست که هیچ خطایی از گرین هورس سر نزده !!!!!

یکی از دوستان از ما دلیل خواست که این شرکت واقعا شروع به پولدهی با ایرانیان کرده یا نه ؟؟ جواب شما بله است واقعا پول میدهد

دلایل محکمی که می توان به آن اشاره کرد ۱-پیروی  نکردن شرکت گرین هورس از قوانین بین المللی ۲- تحریم نکردن ایران در لیست ثبت نام ها و همچنین زبان فارسی ۳- دلیل محکمتر اینکه ایران این شرکت را فیلتر کرده و این گواه بر صادق بودن گرین هورس است ۴- چکی که توسط شما در بانک نقد می شود از طریق بانک های سوئیسی و اسپانیایی است پس در این صورت هیچ مشکلی برای نقد چک ندارید .

در طی این دلایل من با ایمیل به پشتیبانی گرین هورس توانستم بیابم که این شرکت به ایران پول می دهد و هیچ مشکلی هم با ایران ندارد

نکته ی مهم

 

درباره ی آن دسته از دوستان عزیزی که دلایل محکمتری برای اینکه واقعا گرین هورس

-

 به ایران پول می دهد می خواهند باید بگم که گرین هورس در پارلمان آمریکا خودش را به

-

رسمیت شناخته و مجبور بود مدتی را به ایرانیان چک ندهد تا ایرانیان با احداث بانک های

-

آمریکایی توافق کنند و از وقتی ایران توافق کرده که بانک های آمریکایی می توانند در

-

ایران احداث شوند گرین هورس نیز در توافقی در همین زمینه شروع به پولدهی به

-

ایرانیان کرده است. این روند از 2 سال پیش آغاز شده و گرین هورس هیچ گونه محدودیت

-

پولدهی به ایرانیان را ندارد .دلیل دیگری که می توانم اشاره کنم این ست که طبق آخرین

-

اطلاعات گرین هورس نمایندگانی از ایران دارد و کارهای ایرانیان را با جدیت توسط

-

نمایندگان ایرانی دنبال می کند.

-

گرین هورس ایران را به رسمیت می شناسد و این را نیز خودتان از فهرست کشورها در

-

گرین هورس می توانید بفهمید و و اینکه ایران گرین هورس را بلوک کرده این است که

-

بهانه کرده که گرین هورس سیاستی گلد کوئیستی دارد و با جمع کردن افراد می خواهد

-

ایجاد سرمایه گذاری در ایران کند که شرکت گرین هورس در تکذیبی به این مسئله اشاره

-

می کند که کار ما تبلیغات است و نه هیچ چیز دیگر.

-

ثبت نام در گرین هورس بهترین سرمایه گذاری است پس عجله کنید.

-

نکات مورد توجه :

۱- ثبت نام با لینک دعوت (اجباری) (با کلیک روی لینک آدرس عضویت و پر کردن

فرم ثبت نام .البته توجه کنید شما هیچ پولی نمی پردازید ولی می توانید تا ماهیانه ۹۲۰۰۰۰۰۰ تومان حقوق دریافت نمائید. 100%)

-

۲- دانلود  ticker bar(اجباری) (این نرم افزار بعداز دانلود نصب شده همیشه

قبل وارد شدن به اینترنت آنرا روشن کنید می دونید برای هرساعتی که این نرم

افزار درسیستم روشن باشد شرکت پول به حساب شما واریز می کند وقتی این نرم

افزار روشن شد دربالای صفحه مانیتور تبلیغات آین شرکت حرکت می کند .البته

 نوار خیلی نازک که اصلا مزاحمتی هم ندارد

- 

-          تمام نوشته های خود را از قبیل پسوورد اسم ایمیل سوال و جوابی که در فرم

ثبت نام نوشته اید

را دریک جا ذخیره کنید چون ممکن است مشخصات شما از طرف سایت ارسال نشود.