avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

بازم باران

بارونو دوست دارم هنوز

چون تو
رو یادم میاره

                           حس می کنم پیش منی

                             وقتی که بارون می باره

بارونو دوست دارم هنوز

بدون چتر و سر پناه

                                وقتی که حرفای دلم 
                               

                                جا می گیرند توی یه آه

شونه به شونه می رفتیم

من و تو تو جشن بارون

                               حالا تو نیستی و خیسه

                               چشمای من وخیابون...

نظرات 1 + ارسال نظر
اویژه جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ


مجله آویژه
www.avijehcenter.ir
دانستنیها.جوک و اس ام اس.مدل لباس.دانلود نرم افزار و ...........
www.avijehcenter.ir
حتماً سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد