avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

اگر یک بار دیگر می زیستم...

اگر یک بار دیگر می زیستم

 

سخن کمتر می گفتم،بیشتر گوش می سپردم.

 

اگر یک بار دیگر می زیستم

 

دوستت دارم های بیشتری و مرا ببخشید های کمتری می گفتم.

 

لیکن از هر آنچه گفتم مهمتر اگر یک بار دیگر می زیستم

 

 هر لحظه آن را در چنگ می گرفتم ، به آن می نگریستم و آن را واقعاْ

 

می دیدم٬ هر لحظه را زندگی می کردم و هرگز آن را بازپس نمی دادم.

 

بر سر چیز های کوچک تا این حد برافروخته نشو.

نگران آن نباش که چه کسی تو را دوست ندارد و چه کسی بیشتر از تو

مال جهان دارد و یا دیگران چه می کنند.

بیا در عوض از آنان که دوستمان دارند لذت ببریم

بیا تا به آنچه خدا به ما داده است بیاندیشیم

بیا هر روز به آنچه برای بهبود جسم ، روان ، عواطف و روحیات خود انجام

 می دهیم فکر کنیم.

زندگی کوتاه تر از آن است که بگذاری از کنارت بگذرد

خدایا مرا به خاطر شکایتهایم ببخش و زمانی که ناشکری کردم به

آرامی به  من یادآوری کن .

از تو به خاطر آنچه برایم مقدر کرده ای متشکرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد