avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

avijah ......... آویژه

آویژه یعنی: خاص و خالص - پاک و پاکیزه

حرف دل

بعضی وقتا دل آدما بد جور می گیره. بعضی ها می دونن چرا؟ بعضی ها نمی دونن چرا؟ بعضی هم حدس می زنند. وای خدای من من خیلی دلم گرفته خیلی دلم تنگ شده واسه ی خیلی چیزا آخ که چقدر دلم تنگ شده برای دعای کمیل با حال برای دعا ندبه و...

خداجون یادته پارسال جمعه روز شهادت امام جعفر صادق (ع) چه حالی دادی به من من که اصلا شیرینی اون روز  از یادم نمیره اصلا یه حال وهوای دیگه ای داشت غیر قابل توصیف بود...

امروز روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) بود و فردا روز شهادت امام رضا (ع) هست. میگن امام رضا غریبند  اما الهی بمیرم برای امام حسن (ع) که حتی یه ضریح هم ندارند.

قبرستان بقیع....

نمی دونم از بقیع چی بگم . وقتی که از تلویزیون تصویرشو می بینم دلم بدجور آتیش می گیره .آخه فکر کن امامان ما پیشوایان دین ما اونا که اینقدر برا اسلام زحمت کشیدند حالا آنقدر غریب باشند که حتی دلنشین نتونیم به زیارتشون بریم.......

آقا جون مهدی فاطمه آخه کجایی ؟ پس کی میایی؟

کی میایی تا به ما نشون بدی مادرت فاطمه کجا آروم گرفته؟

کی میایی تا صلح و عدالت همه جا را فرا بگیره...

کی میایی تا انتظار منتظرات بسر بیاد

ازت می خوام این هفته به من کمک کنی تا منتظر واقعیت باشم واقعیییییییییییییییییییییییییی

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد